Оплата
Оплата здійснюється кожен місяць автоматично та її сума залежить від обраного тарифу підписки. Кошти списуються з карти, яку ти вкажеш при оформленні підписки. Ochi ніколи не зберігає твої платіжні данні та використовує для здійснення оплати Fondy - міжнародний платіжний сервіс, заснований українцями.
Доставка
Наша підписка включає доставку кожен місяць. Ти можеш отримати лінзи Ochi по всій Україні у будь-якому відділенні або поштоматі “Нової пошти”, що зараз працює. Ми відправляємо тобі пакуночок кожні 30 днів, щоб ти завжди отримував/ла нові контактні лінзи вчасно.
Скасування підписки
У будь який момент ти можеш скасувати підписку в особистому кабінеті, потрапити в який ти можеш через іконку людини в меню або через посилання “Скасувати підписку” в футері. Також кожного місяця, за три дні до списання коштів, ми будемо відправляти тобі імейл-нагадування на пошту де ти зможеш зручно скасувати свою підписку.
Повернення
Якщо ти помітив/ла виробничий дефект в мʼякій контактній лінзі, ти можеш отримати заміну дефектної лінзи або повернення коштів. Для отримання заміни або повернення коштів треба сфотографувати дефектну лінзу на фоні блістера з якого ти її дістав/ла, та скинути фото нам в зручний для тебе спосіб, описавши дефект. Після підтвердження дефекту ти отримаєш заміну або повернення коштів протягом 3 днів.